בד"ה: בנו של מרן הגרמ"צ ברגמן נפטר בפתאומיות

    נתי קאליש No Comments on בד"ה: בנו של מרן הגרמ"צ ברגמן נפטר בפתאומיות

    בבני ברק הלך הערב לעולמו בפתאומיות הרב עזריאל ברגמן, בנו של חבר מועצת גדולי התורה ראש הישיבה מרן הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א, והוא בן 70 בפטירתו. הלוויתו יוצאת מישיבת רשב"י בבני ברק, לעבר בית החיים באלעד

    11:40
    08.05.24
    אליהו גרין No Comments on ח"כ כהנא על הבחירות לרבנות: "לא מחויב לדיל של סמוטריץ'"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבני ברק הגיעה השמועה המרה, על פטירתו של הרב עזריאל ברגמן זצ"ל בנו יקירו של מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שליט"א ונכדו האהוב של מרן רשכבה"ג בעל האבי עזרי זיע"א, שהיה נפש נקי וצדיק וגריס באורייתא תדירא וזכה שהסנדק בבריתו יהיה מרן בעל החזון איש זיע"א.

    הרב עזריאל זכה לקרבה מיוחדת אצל רבותיו בישיבת פוניבז' ובראשם מרן המשגיח הגר"י לווינשטיין זיע"א, הרב עזריאל זצ"ל היה נוהג לצטט מתוכחות המוסר שהשמיע מרן המשגיח זיע"א.

    כמו כן זכה לקרבה יתירה אצל רבים גדולי ישראל זצ"ל, קשר מיוחד היה לר' עזריאל עם המקובל הגה"צ רבי שריה דבילצקי זצ"ל שהיה משתעשע עמו בד"ת והלכה, כמו כן קשר קשרי תורה עם הגאון רבי בנימין זילבר זצ"ל בעל ה'אז נדברו' ראש הישיבה מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל שהיה מאיר לו פנים ומתעניין בשלומו בכל עת שהיה פוגשו ברחוב ראב"ד.

    מרן מברך דיין האמת ועושה קריעה על בנו:

    video
    play-sharp-fill

    ידידיו מספרים, כי דמותו של הגאון מווילנא זיע"א הייתה לנגדו תמיד לדוגמא לאן בן תמותה יכול להגיע ולהתעלות בעבודת ה' וביראתו, כראשונים כמלאכים.
    בפטירתו נעקרה דמות של עמל בתורה שלא פסיק פומיה מגירסא כל ימיו והיה נפלא במידותיו ויראתו.

    הידיעה מגיעה עם תחילת מסעו של מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שליט"א שיצא אמש למסע חיזוק בארה"ב, מרן שליט"א שרק בשעות הבוקר (שעון ארה"ב) נחת בשדה התעופה, נתבשר בבשורה המרה, וקיבל את המלצת רופאו האישי כי לעת עתה לא ישוב למעונו בארה"ק, מרן שליט"א הדריך את סדרי הלוויה והקבורה מבית האכסניא, לשם הגיע הגאון רבי מלכיאל קוטלר ראש ישיבת לייקווד לנחמו, מרן שליט"א קרע לאחר מכן קריעה בדש בגדו כשהוא מצדיק עליו את הדין בברכת דיין האמת שנאמרה בבכיות.

    הלוויתו מתקיימת כעת מבית מדרשו של אביו מרן ראש הישיבה שליט"א בישיבת רשב"י ברחוב השל"ה בבני ברק לעבר בית הקברות באלעד.



    0 תגובות